Hitelnyújtási szolgáltatások - ajánlattételi felhívás
HU-Sopron: Hitelnyújtási szolgáltatások
2009/S 89-128814
AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS
Szolgáltatás
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata, Fő tér 1., Κapcsolattartó Dr. Fodor Tamás, HU-9400 Sopron. Tel. +36 99515100. E-mail sarvari.szabolcs@sopron-ph.hu. Fax +36 99320939.
További információk a következő címen szerezhetők be: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel. +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax +36 13221723. URL: nincs.
A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel. +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax +36 13221723. URL: nincs.
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel. +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax +36 13221723. URL: nincs.
Általános közszolgáltatások.
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja a közbeszerzési eljárást: nem.
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
Szolgáltatási kategória 6.
A teljesítés helye: 9400 Sopron, Fő tér 1., MAGYARORSZÁG.
NUTS-kód: HU221 .
66113000, 66110000.
III. SZAKASZ: JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
Az eljárásból kizárásra kerül azon részvételre jelentkező, akivel, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésének a)-b) pontjaiban felsorolt kizáró okok fennállnak.
A részvételre jelentkezőnek és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá az részvételre jelentkező számára erőforrást nyújtó szervezetnek a Kbt. 136. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá.
A közbeszerzés értékének 10 %-át nem meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók tekintetében a részvételre jelentkező köteles nyilatkozni részvételi jelentkezésében, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
P1:
Az elmúlt 2 lezárt üzleti évre (2006., 2007.) vonatkozó, a számviteli jogszabályok szerinti éves beszámolójának egyszerű másolatát.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan a részvételre jelentkező, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
P1:
Adózás előtti eredménye az elmúlt 2 lezárt üzleti év bármelyikében negatív volt.
Részvételre jelentkező, közös jelentkezés esetén részvételre jelentkezők, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) a P1. alkalmassági követelménynek külön kell megfelelniük.
M1. A Kbt. 67. § (3) bekezdés a) pontja alapján az részvételre jelentkező, illetve a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó a részvételi határidőt megelőző 3 évre vonatkozó jelentősebb folyószámla hitelkeret ill. áthidaló hitelkeret nyújtásainak az ismertetése. A Kbt. 68. § (1) bekezdés szerinti referencia nyilatkozatot eredetiben, az igazolásokat eredetiben vagy hiteles másolati példányban kell benyújtani.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan a részvételre jelentkező, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
M1. Nem rendelkezik a részvételi határidőt megelőző 3 évben összességében legalább egy, legalább 2 800 000 000 forint összegű, folyószámla hitelkeret/áthidaló hitelkeret nyújtására irányuló referenciával.
1996. évi CXII. törvény.
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
A gyorsított eljárás alkalmazásának indoklása: Ajánlatkérő 2.5.2009-ben, folyószámla vezető intézményt vált, a folyószámla vezetési szerződésnek nem volt része a folyószámla hitelkeret nyújtására irányuló szerződés. Az adóbevételek alakulása, megköveteli folyószámla hitelkeret igénybevételét, amelynek szükségessége alátámasztja a rendkívüli sürgősséget.
Tárgyalásos eljárás indoklása: a Kbt. 124. § (2) bekezdés d) pontja, mely szerint szolgáltatás megrendelése esetében, ha a szolgáltatás természete miatt a szerződéses feltételek meghatározása nem lehetséges olyan pontossággal, amely lehetővé tenné a nyílt vagy a meghívásos eljárásban a legkedvezőbb ajánlat kiválasztását, így különösen a szellemi szolgáltatások és a 3. melléklet 6. csoportjába tartozó pénzügyi szolgáltatások esetében.
Kell-e fizetni a dokumentációért:
Ár: 48 000 HUF.
A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció ellenértékét (40 000 Ft + Áfa) az I.1) pontban megjelölt helyszínen pénztárba történő befizetéssel. A pénztári befizetés munkanapokon 10:00 órától 15:00 óráig, a részvételi határidő lejártának napján 9:00 órától 13:00 óráig lehetséges, illetve teljesíthető átutalással a PRO-VITAL 2000 Kft. K&H Bank Rt-nél vezetett 10400126-49575052-53551002 számú bankszámlájára.
VI. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
VI.3.2. 2 szakaszból álló eljárások esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei:
Dátum: 21.5.2009 (13:00).
Helyszín: PRO-VITAL 2000 Kft. 1118 Budapest, Késmárki u. 8., MAGYARORSZÁG.
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek:
A Kbt. 110. § (2) bekezdése alapján.
VI.3.3. A részvételi szakasz eredményhirdetési időpontja:
27.5.2009 (11:00).
VI.3.6 A dokumentáció kiváltása az eljárásban való részvétel feltétele.
VI.3.7 A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
A dokumentáció az átutalást igazoló átutalási megbízás másolatának bemutatását követően átvehető a PRO-VITAL2000 Kft. 1118 Budapest, Késmárki u. 8., MAGYARORSZÁG címén. Amennyiben a dokumentáció megküldését kérik, a dokumentáció az 1/322-1723 számú telefaxszámra küldött kérelemben megjelölt címre megküldésre kerül a Kbt. 102. § (3) bekezdésében foglaltak alapján. A kérelemhez az átutalást igazoló átutalási megbízás másolatát mellékelni kell.
VI.3.9. A III.2.2.) és a III.2.3.) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak.
VI.3.10. Meg kell jelölni a részvételi jelentkezésben
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez a részvételre jelentkező a közbeszerzés értékének 10 %-át meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe,
b) a részvételre jelentkező által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közreműködnek, továbbá
c) a részvételre jelentkező részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetet.
VI.3.11. A részvételi jelentkezések benyújtásával kapcsolatos formai előírások a részvételi dokumentációban találhatóak. A részvételre jelentkezőnek a részvételi felhívásban, illetőleg a részvételi dokumentációban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell részvételi jelentkezését elkészítenie és benyújtania.
VI.3.12. A részvételi jelentkezéshez az alábbiakat is csatolni kell:
— A részvételre jelentkező és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó részvételi határidő lejártától számított 30 napnál nem régebbi cégkivonatának eredeti, vagy hiteles másolati példánya. Amennyiben változás bejegyzése van folyamatban csatolandó a cégbíróság által érkeztetett változásbejegyzési kérelem egyszerű másolata,
— A részvételi jelentkezést aláírók aláírási címpéldányát egyszerű másolatban,
— A jelentkezés meghatalmazott általi aláírása esetén a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő eredeti meghatalmazás, mely tartalmazza a meghatalmazott aláírását is,
— Közös részvételre jelentkezés esetén csatolni kell a közös részvételre jelentkezők által kötött megállapodást, amely részletesen rendelkezik a felelősség, a képviselet és a feladatmegosztás kérdéseiről, továbbá nyilatkozniuk kell arról, hogy a szerződés(ek) teljesítéséért egyetemleges felelősséget vállalnak.
VI.3.13. Kiegészítő tájékoztatás: A kiegészítő tájékoztatás nyújtására a Kbt. 103. § (1)-(3) bekezdéseiben valamint a dokumentációban foglaltak az irányadók. Ajánlatkérő helyszíni bejárást, valamint konzultációt nem tart.
VI.3.14. Amennyiben bármely, jelentkezéshez csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven került kiállításra, úgy azt a jelentkező a 24/1986. (VI.26.) MT rendelet szerinti hiteles magyar nyelvű fordításban is köteles becsatolni.
VI.3.15. Jelen részvételi felhívásban, valamint a dokumentációban nem szabályozott kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény az irányadó.
Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság, Margit krt. 85., HU-1024 Budapest. Tel. +36 13367776. Fax +36 13367778.
Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság, Margit krt. 85., HU-1024 Budapest. Tel. +36 13367776. Fax +36 13367778.
VI.5) E HIRDETMÉNY FELADÁSÁNAK DÁTUMA:
7.5.2009.