A Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás általános rendje: hétfő 13.00 – 17.00 óráig
A Kormány a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Kormány rendelettel 2020. március 11. napján Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki. A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján - mely szerint veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének feladat- és hatáskörét a polgármester gyakorolja - az alábbiakról döntöttem: Dr. Farkas Ciprián - Sopron Megyei Jogú Város Polgármestere - Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala (9400 Sopron, Fő tér 1.) ügyfélfogadási rendjét 2020. március 18. napjától visszavonásig, az alábbiak szerint rendeli el:
A Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás általános rendje:hétfő 13.00 – 17.00 óráig
Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri hivatalában az ügyek intézésének elsődleges módja a telefonos, és az elektronikus ügyintézés (OHP portál, E-papir, honlapon elérhető nyomtatványok, e-mail: ugyfelfogadas@sopron-ph.hu). Azon ügyek esetében, ahol az elektronikus ügyintézés nem lehetséges az ügyeket postai úton, papír alapon kell intézni. Kivételes esetben van lehetőség személyes ügyintézésre, csak ügyfélfogadási napon, és csak az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban. |