TÁJÉKOZTATÁS A POLGÁRMESTERI HIVATAL MŰKÖDÉSI RENDJÉRŐL!
Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyek intézésének elsődleges módja a telefonos (06-99/515-100), és az elektronikus ügyintézés (honlapon elérhető nyomtatványok, e-mail:ugyfelfogadas@sopron-ph.hu).
Azon ügyek esetében, ahol az elektronikus ügyintézés nem lehetséges az ügyeket postai úton, papír alapon kell intézni.
Személyes ügyintézésre kizárólag ügyfélfogadási napon, és csak az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban van lehetőség.
Anyakönyvi ügyekben időpontfoglalás szükséges.
Dr. Sárvári Szabolcs |
jegyző |
Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyek intézésének elsődleges módja a telefonos, és az elektronikus ügyintézés (SZÜF portál, OHP portál, E-papir, e-mail, honlapon elérhető nyomtatványok).
Azon ügyek esetében, ahol az elektronikus ügyintézés nem lehetséges az ügyeket postai úton, papír alapon kell intézni, illetve lehetőség van személyes ügyintézésre ügyfélfogadási napon. Javasolt az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban felkeresni a Polgármesteri Hivatalt.
A polgármester, az alpolgármester és a jegyző ügyfélfogadási rendje:
Polgármester: |
minden hónapban egyszer, előre egyeztetett időpont szerint. Érdeklődni a 99/515-101-es telefonszámon lehet. |
Alpolgármester: |
minden hónapban egyszer, előre egyeztetett időpont szerint. Érdeklődni a 99/515-102-es telefonszámon lehet. |
Jegyző: | minden hónap második szerda 9.00 - 12.00 óráig |
Soron kívüli ügyfélfogadás:
A települési képviselőket soron kívül, munkaidőben bármikor fogadni kell. Az önkormányzat intézményeinek, társaságainak vezetőit ügyfélfogadási időn kívül is - lehetőleg egyeztetett időpontban - fogadni kell.