datum+nevnap
| | |


Belvárosi képek
 
 
Városi hírek Turisztikai Portál E-Ügyintézési Portál Társulás

továbbküldés e-mailben | nyomtatás

Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának ügyfélfogadási rendje

 A Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás általános rendje:

hétfő 13.00 – 17.00 óráig

szerda 8.00 órától – 12.00 és  13.00 órától – 16.00 óráig

péntek  8.00 órától – 12.00 óráig (Kivéve Szociális Csoport)


Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyek intézésének elsődleges módja a telefonos, és az elektronikus ügyintézés (OHP portál, E-papir, honlapon elérhető nyomtatványok, e-mail: ugyfelfogadas@sopron-ph.hu).

Azon ügyek esetében, ahol az elektronikus ügyintézés nem lehetséges az ügyeket postai úton, papír alapon kell intézni, illetve lehetőség van személyes ügyintézésre ügyfélfogadási napon.  Javasolt az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban felkeresni a Polgármesteri Hivatalt.

 


A polgármester, az alpolgármester és a jegyző ügyfélfogadási rendje:

Polgármester:

minden hónapban egyszer, előre egyeztetett időpont szerint. Érdeklődni a 99/515-101-es telefonszámon lehet.

Alpolgármester:

minden hónapban egyszer, előre egyeztetett időpont szerint. Érdeklődni a 99/515-102-es telefonszámon lehet.

Jegyző: minden hónap második szerda
9.00 - 12.00 óráig

 


Soron kívüli ügyfélfogadás:

A települési képviselőket soron kívül, munkaidőben bármikor fogadni kell. Az önkormányzat intézményeinek, társaságainak vezetőit ügyfélfogadási időn kívül is - lehetőleg egyeztetett időpontban - fogadni kell.