datum+nevnap
| | |


Belvárosi képek
 
 
Városi hírek Turisztikai Portál E-Ügyintézési Portál Társulás

továbbküldés e-mailben | nyomtatás

Hitelnyújtási szolgáltatások - ajánlattételi felhívás

09/05/2009 S89 Európai Közösségek – Szolgáltatás – Gyorsított tárgyalásos eljárás

HU-Sopron: Hitelnyújtási szolgáltatások

2009/S 89-128814

AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS

Szolgáltatás

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK):

Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata, Fő tér 1., Κapcsolattartó Dr. Fodor Tamás, HU-9400 Sopron. Tel.  +36 99515100. E-mail sarvari.szabolcs@sopron-ph.hu. Fax  +36 99320939.

További információk a következő címen szerezhetők be: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel.  +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax  +36 13221723. URL: nincs.

A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel.  +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax  +36 13221723. URL: nincs.

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: Pro-Vital 2000 Kft., Késmárki u. 8., Κapcsolattartó dr. Császár Dániel, HU-1118 Budapest. Tel.  +36 14790094. E-mail dcsaszar@provital2000.hu. Fax  +36 13221723. URL: nincs.

I.2) AZ AJÁNLATKÉRŐ TÍPUSA ÉS FŐ TEVÉKENYSÉGE VAGY TEVÉKENYSÉGEI:
Regionális vagy helyi hatóság.
Általános közszolgáltatások.
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja a közbeszerzési eljárást: nem.

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) MEGHATÁROZÁS
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata részére 2,8 Mrd forint/év mértékű folyószámla hitelkeret, áthidaló hitelkeret nyújtása határozatlan időtartamra.
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye:
Szolgáltatásmegrendelés.
Szolgáltatási kategória 6.
A teljesítés helye: 9400 Sopron, Fő tér 1., MAGYARORSZÁG.

NUTS-kód: HU221 .

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul:
Közbeszerzés megvalósítása.
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk:
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya:
Hitelszerződés keretében, Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata részére 2 800 000 000 forint/év mértékű, évenkénti lejáratú, folyószámla hitelkeret/áthidaló hitelkeret nyújtása határozatlan időtartamra.
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV):

66113000, 66110000.

II.1.7) A szerződés a Közbeszerzési Megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik-e?:
Igen.
II.1.8) Részekre történő ajánlattétel:
Nem.
II.1.9) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)?:
Nem.
II.2) SZERZŐDÉS SZERINTI MENNYISÉG VAGY ALKALMAZÁSI KÖR
II.2.1) Teljes mennyiség:
Hitelszerződés keretében, Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata részére 2 800 000 000 forint/év mértékű, évenkénti lejáratú, folyószámla hitelkeret, áthidaló hitelkeret nyújtása határozatlan időtartamra.
II.2.2) Vételi jog (opció):
Nem.
II.3) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS, A TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE:
Kezdés: 30.6.2009.

III. SZAKASZ: JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS TECHNIKAI INFORMÁCIÓK

III.1) A SZERZŐDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
A szerződés éves lejáratú folyószámla hitelkeret/áthidaló hitelkeret nyújtására irányul, Ajánlatkérő az ellenszolgáltatás összegét évente, akár több alkalommal is, a Kbt. 305. § (3) bekezdésében foglaltak alapján fizeti meg.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Nem követelmény.
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek?:
Nem.
III.2) RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
III.2.1) Az ajánlattevő/a részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is:
Az előírások teljesítésének igazolásához szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező, alvállalkozó vagy erőforrást nyújtó szervezet, aki a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik, vagy akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontjában meghatározott kizáró ok fennáll.
Az eljárásból kizárásra kerül azon részvételre jelentkező, akivel, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával vagy a számára erőforrást nyújtó szervezettel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésének a)-b) pontjaiban felsorolt kizáró okok fennállnak.
A részvételre jelentkezőnek és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá az részvételre jelentkező számára erőforrást nyújtó szervezetnek a Kbt. 136. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá.
A közbeszerzés értékének 10 %-át nem meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók tekintetében a részvételre jelentkező köteles nyilatkozni részvételi jelentkezésében, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság:
Az alkamasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Részvételre jelentkezőnek és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának a Kbt. 66. § (1) bekezdés b) pontja alapján az alábbi dokumentumokat kell csatolnia:
P1:
Az elmúlt 2 lezárt üzleti évre (2006., 2007.) vonatkozó, a számviteli jogszabályok szerinti éves beszámolójának egyszerű másolatát.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan a részvételre jelentkező, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
P1:
Adózás előtti eredménye az elmúlt 2 lezárt üzleti év bármelyikében negatív volt.
Részvételre jelentkező, közös jelentkezés esetén részvételre jelentkezők, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) a P1. alkalmassági követelménynek külön kell megfelelniük.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság:
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M1. A Kbt. 67. § (3) bekezdés a) pontja alapján az részvételre jelentkező, illetve a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó a részvételi határidőt megelőző 3 évre vonatkozó jelentősebb folyószámla hitelkeret ill. áthidaló hitelkeret nyújtásainak az ismertetése. A Kbt. 68. § (1) bekezdés szerinti referencia nyilatkozatot eredetiben, az igazolásokat eredetiben vagy hiteles másolati példányban kell benyújtani.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan a részvételre jelentkező, valamint a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
M1. Nem rendelkezik a részvételi határidőt megelőző 3 évben összességében legalább egy, legalább 2 800 000 000 forint összegű, folyószámla hitelkeret/áthidaló hitelkeret nyújtására irányuló referenciával.
III.2.4) Fenntartott szerződések:
Nem.
III.3) SZOLGÁLTATÁSMEGRENDELÉSRE IRÁNYULÓ SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ KÜLÖNLEGES FELTÉTELEK
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?:
Igen.
1996. évi CXII. törvény.
III.3.2) A szervezeteknek közözlniük kell-e a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét?:
Nem.

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) AZ ELJÁRÁS FAJTÁJA
IV.1.1) Az eljárás fajtája:
Gyorsított tárgyalásos.
A gyorsított eljárás alkalmazásának indoklása: Ajánlatkérő 2.5.2009-ben, folyószámla vezető intézményt vált, a folyószámla vezetési szerződésnek nem volt része a folyószámla hitelkeret nyújtására irányuló szerződés. Az adóbevételek alakulása, megköveteli folyószámla hitelkeret igénybevételét, amelynek szükségessége alátámasztja a rendkívüli sürgősséget.
Tárgyalásos eljárás indoklása: a Kbt. 124. § (2) bekezdés d) pontja, mely szerint szolgáltatás megrendelése esetében, ha a szolgáltatás természete miatt a szerződéses feltételek meghatározása nem lehetséges olyan pontossággal, amely lehetővé tenné a nyílt vagy a meghívásos eljárásban a legkedvezőbb ajánlat kiválasztását, így különösen a szellemi szolgáltatások és a 3. melléklet 6. csoportjába tartozó pénzügyi szolgáltatások esetében.
IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma:
IV.1.3) Az ajálattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során:
Igénybe vették-e a többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát? nem.
IV.2) BÍRÁLATI SZEMPONTOK
IV.2.1) Bírálati szempontok:
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
IV.2.2) Elektronikus árverést alkalmaznak-e?:
Nem.
IV.3) ADMINISZTRATÍV INFORMÁCIÓK
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e?:
Nem.
IV.3.3) A dokumentáció és egyéb iratok vagy ismertetők (versenypárbeszéd esetében):
A dokumentáció beszerzésének határideje: 21.5.2009 - 13:00.
Kell-e fizetni a dokumentációért:
Ár: 48 000 HUF.
A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció ellenértékét (40 000 Ft + Áfa) az I.1) pontban megjelölt helyszínen pénztárba történő befizetéssel. A pénztári befizetés munkanapokon 10:00 órától 15:00 óráig, a részvételi határidő lejártának napján 9:00 órától 13:00 óráig lehetséges, illetve teljesíthető átutalással a PRO-VITAL 2000 Kft. K&H Bank Rt-nél vezetett 10400126-49575052-53551002 számú bankszámlájára.
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő, illetve a részvételi határidő:
21.5.2009 - 13:00.
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére:
27.5.2009.
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók:
Magyar.
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama:
IV.3.8) Az ajánlatok felbontásának feltételei:

VI. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

VI.1) A KÖZBESZERZÉS ISMÉTLŐDŐ JELLEGŰ-E?:
Nem.
VI.2) A SZERZŐDÉS KÖZÖSSÉGI ALAPOKBÓL FINANSZÍROZOTT PROJEKTTEL ÉS/VAGY PROGRAMMAL KAPCSOLATOS?:
Nem.
VI.3) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:
VI.3.1. Ajánlatkérő biztosítja a hiánypótlás lehetőségét teljes körben.
VI.3.2. 2 szakaszból álló eljárások esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei:
Dátum: 21.5.2009 (13:00).
Helyszín: PRO-VITAL 2000 Kft. 1118 Budapest, Késmárki u. 8., MAGYARORSZÁG.
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek:
A Kbt. 110. § (2) bekezdése alapján.
VI.3.3. A részvételi szakasz eredményhirdetési időpontja:
27.5.2009 (11:00).
VI.3.6 A dokumentáció kiváltása az eljárásban való részvétel feltétele.
VI.3.7 A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
A dokumentáció az átutalást igazoló átutalási megbízás másolatának bemutatását követően átvehető a PRO-VITAL2000 Kft. 1118 Budapest, Késmárki u. 8., MAGYARORSZÁG címén. Amennyiben a dokumentáció megküldését kérik, a dokumentáció az 1/322-1723 számú telefaxszámra küldött kérelemben megjelölt címre megküldésre kerül a Kbt. 102. § (3) bekezdésében foglaltak alapján. A kérelemhez az átutalást igazoló átutalási megbízás másolatát mellékelni kell.
VI.3.9. A III.2.2.) és a III.2.3.) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak.
VI.3.10. Meg kell jelölni a részvételi jelentkezésben
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez a részvételre jelentkező a közbeszerzés értékének 10 %-át meg nem haladó mértékben alvállalkozót vesz igénybe,
b) a részvételre jelentkező által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közreműködnek, továbbá
c) a részvételre jelentkező részére a szerződés teljesítéséhez erőforrást nyújtó szervezetet.
VI.3.11. A részvételi jelentkezések benyújtásával kapcsolatos formai előírások a részvételi dokumentációban találhatóak. A részvételre jelentkezőnek a részvételi felhívásban, illetőleg a részvételi dokumentációban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell részvételi jelentkezését elkészítenie és benyújtania.
VI.3.12. A részvételi jelentkezéshez az alábbiakat is csatolni kell:
— A részvételre jelentkező és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó részvételi határidő lejártától számított 30 napnál nem régebbi cégkivonatának eredeti, vagy hiteles másolati példánya. Amennyiben változás bejegyzése van folyamatban csatolandó a cégbíróság által érkeztetett változásbejegyzési kérelem egyszerű másolata,
— A részvételi jelentkezést aláírók aláírási címpéldányát egyszerű másolatban,
— A jelentkezés meghatalmazott általi aláírása esetén a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő eredeti meghatalmazás, mely tartalmazza a meghatalmazott aláírását is,
— Közös részvételre jelentkezés esetén csatolni kell a közös részvételre jelentkezők által kötött megállapodást, amely részletesen rendelkezik a felelősség, a képviselet és a feladatmegosztás kérdéseiről, továbbá nyilatkozniuk kell arról, hogy a szerződés(ek) teljesítéséért egyetemleges felelősséget vállalnak.
VI.3.13. Kiegészítő tájékoztatás: A kiegészítő tájékoztatás nyújtására a Kbt. 103. § (1)-(3) bekezdéseiben valamint a dokumentációban foglaltak az irányadók. Ajánlatkérő helyszíni bejárást, valamint konzultációt nem tart.
VI.3.14. Amennyiben bármely, jelentkezéshez csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven került kiállításra, úgy azt a jelentkező a 24/1986. (VI.26.) MT rendelet szerinti hiteles magyar nyelvű fordításban is köteles becsatolni.
VI.3.15. Jelen részvételi felhívásban, valamint a dokumentációban nem szabályozott kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény az irányadó.
VI.4) JOGORVOSLATI ELJÁRÁS
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv:

Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság, Margit krt. 85., HU-1024 Budapest. Tel.  +36 13367776. Fax  +36 13367778.

VI.4.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása:
A jogorvoslati kérelem benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 323. § alapján.
VI.4.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be:

Közbeszerzések Tanácsa Közbeszerzési Döntőbizottság, Margit krt. 85., HU-1024 Budapest. Tel.  +36 13367776. Fax  +36 13367778.

VI.5) E HIRDETMÉNY FELADÁSÁNAK DÁTUMA:
7.5.2009.

2010. március 10. / Közbeszerzések